Dag 13 - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Jut en Jul - WaarBenJij.nu Dag 13 - Reisverslag uit Saint Lucia Estuary, Zuid-Afrika van Jut en Jul - WaarBenJij.nu

Dag 13

Blijf op de hoogte en volg Jut en Jul

13 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Saint Lucia Estuary

Vandaag een dag waarover er niet zo veel te vertellen valt omdat we voornamelijk onderweg zijn geweest. Onze laatste nacht in St.-Lucia was een feit, dus we moesten afscheid nemen van June (it's a great loss, but let's not mention it). Vrij vroeg in de ochtend vertrokken we naar de luchthaven van Durban. Daar zouden we een binnenlandse vlucht nemen naar Kaapstad. Maar eerst moesten we nog onze huurauto inleveren. Deze was na hevige ritten in de bush duidelijk eenheden aantal onvermijdelijke krassen rijker. Gelukkig werd hier niets over gezegd. Vervolgens inchecken, en dan wachten, wachten, wachten. Ik wist al dat ik hier niet goed in ben, maar telkens weer verbaas ik me erover hoe slecht ik in wachten ben. Anyway, na al dat wachten mochten we op het vliegtuig voor een vlucht van 2 uur om vervolgens de nieuwe huurauto af te halen en de bijbehorende paperassen in orde te maken. Maar dan waren we zo ver, een half uurtje rijden van Kaapstad naar Stellenbosch, waar we twee nachten zullen blijven in 'Clouds estate'. En wow, wat een luxe. Misschien iets te veel van het goede. Bij mij wrong het in ieder geval. Op de weg hierheen hadden we nog langs een krottenwijk gereden waar mensen enkel 4 ijzeren platen hebben om in te wonen om vervolgens over het verlicht zwembad naar de wijnranken te kijken vanuit je luxekamer. Cognitieve dissonantie ten top. Het maakte in ieder geval dat ik er moeilijk van kan genieten. Na het settelen werden we weggebracht naar een restaurant voor een maaltijd in dito stijl. Meer dan voldaan konden we dus naar bed.

Slaapwel!
Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Saint Lucia Estuary

Jut en Jul

Jut en Jul say "Hasa diga" en go "hakuna matata" in Zuid-Afrika.

Actief sinds 28 Juni 2014
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 4928

Voorgaande reizen:

28 Juni 2014 - 18 Juli 2014

Rondreis Zuid-Afrika

Landen bezocht: