Dag 2 - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Jut en Jul - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Jut en Jul - WaarBenJij.nu

Dag 2

Blijf op de hoogte en volg Jut en Jul

29 Juni 2014 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Zo, dag 2 is om. En eigenlijk niet enorm veel te melden. Na een stevig ontbijt in Amsterdam hebben we ingecheckt in Schiphol om vervolgens 10 lange uren op het vliegtuig te zitten (tip: yahtzee in een vliegtuig is geen goed idee als je graag al je dobbelstenen terug wil). Maar het goede nieuws is: we hebben Zuid-Afrikaanse bodem bereikt! Aangekomen in Johannesburg en uitgecheckt, konden we de huurauto gaan ophalen en naar het hotel rijden. Links rijden blijkt alles behalve evident, maar gelukkig heeft Roel geen brokken gemaakt. Ik heb me wijselijk nog niet achter het stuur gewaagd en bekijk het liefst eerst een beetje. Maar goed, aangekomen in het hotel, koffers naar binnen laten sleuren, blijkt dat we in het verkeerde hotel zitten... Nja, gelukkig zaten we wel vlakbij ons juiste hotel, dus viel het al bij al nog wel mee. Nog een laatste kleinigheidje besteld om te eten, dat nu vlot wordt binnengewerkt tijdens het schrijven van deze update. Hiermee zijn jullie weer helemaal op de hoogte en wij klaar voor de start van onze eigenlijke rondreis!

XXX

• 30 Juni 2014 - 09:11

Aline:

hahahah verkeerd hotel waarom verbaasd mij dat nu weer niet :D :D :D
    Ik vind het heel leuk te horen dat alles goed verlopen is tot nu toe en dat jullie goed zijn aangekomen.
    Geniet van de rondreis!
    xxx