Voorafje + dag 1 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jut en Jul - WaarBenJij.nu Voorafje + dag 1 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jut en Jul - WaarBenJij.nu

Voorafje + dag 1

Door: Jut & Jul

Blijf op de hoogte en volg Jut en Jul

28 Juni 2014 | Nederland, Amsterdam

"In this part of Africa, we all have a saying: whenever something bad happens, we just through our hands to the sky and say: hasa diga eebowai!" In de musical ' The book of Mormon' maakt een Afrikaan 2 missionarissen duidelijk hoe Afrikanen omgaan met de beslommeringen van alledag door de middelvinger naar God op te steken. Tijd om hetzelfde te doen. Even de hectiek van elke dag achter je laten en de middelvinger opsteken naar de dagelijkse stress. Drie weken lang van plaats naar plaats reizen om zo ondergedompeld te worden in een andere omgeving, een andere cultuur, een ander landschap, een andere mentaliteit en meegenomen te worden in een onbekend verhaal.

De planning ziet er als volgt uit:
Dag 1: vertrek luchthaven Düsseldorf naar Amsterdam, aankomst Amsterdam.
Dag 2: vertrek luchthaven Amsterdam naar Johannesburg en aankomst Johannesburg.
Dag 3: vertrek vanuit Johannesburg naar Pretoria.
Dag 4: Ngama lodge (reservaat)
Dag 5: Ngama lodge (reservaat)
Dag 6: Ngama lodge (reservaat)
Dag 7: Sabi sand, elephant Plains (reservaat)
Dag 8: Krugerpark
Dag 9: Krugerpark
Dag 10: aankomst Sint-Lucia
Dag 11: Sint-Lucia
Dag 12: Sint-Lucia
Dag 13: vertrek Sint-lucia naar Durban, waar we het vliegtuig nemen naar Kaapstad om van daaruit naar Stellenbosch te rijden.
Dag 14: Stellenbosch
Dag 15: Stellenbosch
Dag 16: Kaapstad
Dag 17: Kaapstad
Dag 18: Kaapstad
Dag 19: Kaapstad
Dag 20: vertrek Kaapstad naar Düsseldorf
Dag 21: aankomst Düsseldorf

Wie dit verhaal, sporadisch of op de voet, wil volgen kan hier geregeld eens komen kijken. Zo hoeven we iedereen die daar geen behoefte aan heeft niet te ergeren met dagelijkse facebookfoto's en -posts ;-)